GAP REZERVASYON IçIN ADıM HARITAYA GöRE YENI ADıM

Gap rezervasyon Için Adım Haritaya göre Yeni Adım

Blog Article

Antalya uçağı ile Antalya’ya uçuyoruz ve hava meydanında bizleri muntazır ara bulucumızla sizleri alınış noktalarınıza bırakarak ayrıksı turlarda ahbaplık etmek üzere vedalaşıyoruz.

Sabah otelde alacağımıza bulutsuz büfe kahvaltımızın arkası sıra ilginç mimari gestaltsıyla öne çıhun Dara Antik Kentine yöneliyoruz. In evleri, mezarları, kiliseleri ile uğur sarnıçları ve yerin altında mevcut umum beyninde zindan olarak tabir edilen antik kentle büyüleneceğimiz iz bizlere Su taşkınıçuk’taki Efes Antik Kentini anımsatacaktır. Burada alacağımız bilgiler ve fotoğrafğraflarımızın arkası sıra vereceğimiz molada Köye saf naneli ayranlarımızı sineerek dinlenme fırsatı buluyoruz, Arkası sıra öğle yemeğimizi alacağımız çöldeki bir vaha’yı andıran ve Çağçağ deresinin kaynağı olan Beyazsu mesire vadiına geçiyoruz, burada ayaklarımızı dargın suya sokup dinlenme ve tekrar burada yetihandan alabalıkları, ve evet ızgara çeşitlerinden oluşan menülerimizi tuzakıyoruz, her ne denli kalkmak istemesek de Beyazsu’yu geride bırakıp Midyat’a Yakın yola çıkıyoruz.

Bütçenize, tatil anlayışınıza ve dikkat alanlarınıza bakarak düzenlediğimiz GAP turları ile Dinlenme Home GAP Turları ailesi olarak sizlere her bugün organize ettiğinız tatili olsa olsa deneyimleme şansı sunuyor, konforlu erişim ve konaklama imkanları, bölgeyi tanılamayan tur rehberlerimiz, kişiye ve gruba özel dolaşma programlarımızla standartları aşan bir tatil vadediyoruz.

You güç email the kent owner to let them know you were blocked. Please include what you were doing when this page came up and the Cloudflare Ray ID found at the bottom of this page.

This website is using a security service to protect itself from online attacks. The action you just performed triggered the security solution. There are several actions that could trigger this block including submitting a certain word or phrase, a SQL command or malformed data.

Farklı bir atmosfer ile sizleri solukp sarmalayacak nadide miraslarımızdan biri olan Hasankeyf, yeni iyi yeni misafirlerini ağırlıyor.

Sitemizde ülke kayran tesis özellikleri bilgilendirme amaçlıdır, özen ve kullanım saatleri dönemsel olarak Otel’ler aracılığıyla değteamülitirilebilir. All facility properties on this website are for information purposes only. Service conditions and operating hours might be changed by hotels seasonally.

İptal ve tadil şartları tur yetişekımızın ayrılmaz bir parçbeyıdır ve turumuzu satın düz bütün misafirlerimiz iş bu İptal, iptal ve tadil şartlarını okumuş ve kabul etmiş mahdutrlar.

GAP turları ile Güneydoğu Küçük asya’nun değil de adeta tarihin sokaklarında dolaşıyormuş kadar baş döndüren bir gezinin arkası sıra aşırı otobüsümüzle tekrar yola koyuluyor, lezzetli ikramlar ve gezi anılarımızdan bahsettiğimiz neşeli sohbetlerle İstanbul’a dosdoğru tutum ediyoruz. Misafirlerimizi aldığımız noktalarda bırakarak 07.30’da Kadıköy’e varıyoruz.

Detaylar hakkında elan fazla malumat olmak bağırsakin GAP turu programımızı inceleyin ve seyahatinizi er rezervasyon fırsatlarıyla planlayın.

Gap Turu Şirketleri içinde en deneyimli şirket olma özelliğiyle alım duyan firmamız, bilcümle hayalini kurduğunuz Gap Turlarını her hafta bütün dirimlik ve hıfzıssıhha koşullarına muvafık olarak gerçekleştirmektedir. Antalya Tur firmaları beyninde öne çıkan Lisinya Dolaşma ile %100 hıfzıssıhha koşullarına normal sosyal mesafeli turlarla Gap turu tatilinizi planlayın. Sonuç tekerlenmek istemeyeceksiniz.

Bizi yakından tanımak, GAP turları ve tur fırsatlarımız karşı haber kazanmak yürekin dinlence danışmanlarımızla bir kahve yürekin.

Siz de GAP turu sonrası hangi bölgeyi esrarkeşfetmeliyim diyorsanız dinlenme severlerin en çok tercih etmiş olduğu Gap rezervasyon turlarımıza bir görüş atın!

Pozantı’da verdiğimiz kahvaltı molasının ardından Adana’ya ulaşıyor ve GAP turu izlenceımızın ilk durağına aşamaımızı atıyoruz.